Yarın hem ibadetim hemde sağlığım için ilk gün olcak.iradesizim o yüzden bozmamak için ramazan ayında yapmak istiyorum.
MENÜM
Peynirli yulaflı omlet ve yanında kuşburnu çayı
Kuşburnu çayını diyetisyenim önermişti emzirdiğim için. Şuan görüşmüyoruz ama devam ediyorum ben. 🙂 Kendi fotomu çektim boydan ve 1 ay sonraki sonucu mu merak ediyorum 🤭❤️
Şuan bol bol su içiyorum sahura kadar