2aylık olacak inat etti asla emmedi mama da içmedi. Saat akşam 9 oldu 60cc mama içti.Reflüsü var diye birden beslemiyorum sonrasında emzirecektim ama uyudu şimdi ise gece uykusuna geçti asla uyanmıyor 3saat olacak , uyuyamıyorum da bi şey olur şekeri düşer diye ya ağlıcam vallahi ya nolur biri bi içimi rahatlatsın yaşayan var mı böyle ya