Kızlar yoğurt makinesinde yoğurt yapıyorum. İlk 1-2 kere pastorize süt alıp vivo yoğurt mayasıyla mayaladım çok güzel oldu. Daha sonra çiğ süt alıp kaynatıp yaptım yine çok güzel oluyo ama kabın yarısı nerdeyse su oluyor. suyu döküp öyle buzdolabına koyuyorum. Süt çok fazla su salıyor. Neden olabilir acaba?