Birkullanici
Birkullanici bende tam bunla ilgili post acacaktim baktim başlıklara aynı şeyi yaşayan var mı diye bunu gördüm bugün tamda bunun için fizik tedaviye gittim aslında bir ay önce sırt ağrılarım başladı öğretmenim raporum bitmemisti daha bugün sırf rapor için gittim sırt ağrısı bahane doktora tarif ediyorum böyle sabahları kalknca aşırı oluyor sanki sert bir zeminde yatmış asla dinlememiş gibi vs doktor soruyor böyle böyle mi diye evet filan diyorum bende. Röntgen ve mr istedi dedim bir rapor için gittim hepsini yaptırdım sonuç için odaya gidiyorum aklım hala raporda adam tamda tahmin ettiğim şey dedi çok nadir goruluyormus gebelikte ve sonrasında emzirme kaynaklı olabiliyomus anenede bebek senin kalsiyum deposu ve bı şey daha dedi dinelemedim bile şokla onu tükettiği için gebelik ve sonrasında bağlı kemik erimesi başlamıs ve sırtımda iki tane kırık oluşmus inanamadim yarın kemik ölçümü için araştırmaya gidicem bir ay önce belimde başladı siddetliydi şu an dayanilmayacak gibi değil yani sadece onun için asla gitmezdim hercseyde varmış bir hayir bu saat oldu uyuyamadim oylecmoralim blzuldu ki aynı sorunu yaşayan oldu mu diye buraya yazacaktım kimseyi korkutmak istemiyorum ama doktora görünmekte fayda var ben bebeğe baglamistim sezeryan oldum sürekli al bide kucakta uyuyutuyorum sürekli meğer bambaşka bir şey çıktı lütfen ihmal etmeyin ufacık ağrı bile sebepsiz olmuyor