Kızlar doğum sonrası adet düzensizliğiniz kaç ay sürdü? Ben Eylül de doğum yaptım 3 Aralık da adet oldum ondan sonra 5 Ocak, 3 Şubat, 6 Mart diye devam etti. 3 gündür hafif leke geliyor ama normal mi bı sorun var mıdır bilemedim tedirgin oldum yaşayan varsa rahatlatsın beni nolur 😥