Ayse_0 Bebegim 3 buçuk aylık doğumdan sonra 2 kere adet oldum yeni bitti gelmese emzirme sürecinde ne güzel olurdu 😔
Oglum6ask Valla lohusalık bitti ben adet görmeye başladım 😂 annem bana çekmişsin dedi bugün regli oldum emziriyorum iyiki regli oluyorum çok güzel bir şey 😂😂😂 bu arada oğlum 8 bucuk aylık ilaç filan kullanmıyorum
Sueris Dunyamoldun 18 ay oldu dogum yapalı. 40 ım cıktı pesine adet oldum düzenli sekildede devam ediyor. 🥀
Dunyamoldun Adet görmek çok güzel vücut yenileniyor ve daha rahat kilo veriliyor korunma hapını bırakmayı düşünüyorum bende kendimiz korunuruz
irosiva Dunyamoldun doğum kontrol hapını bilmiyorum ama 1 hafta sonra bebeğim 3 aylık olacak ve ben düzenli adet görmeye başladım
Eminecak Dunyamoldun ben doğum kontrol hapı kullanmiyorum. 4. Ayimda rengl oldum. Gebelikten önce sorunum vardi doğumdan sonra düzene girdi 5 aydır gününde oluyor.