Benim bebeğim de su icmiyordu sürekli pes etmeden biberonla verdim midesini bulandirdikca sonradan tadına alışınca kendisi içmeye başladı yani suyun tadını bilmediği için içmek istemyr alışınca kendisi içecektir sürekli vermeye çalış pes etmeden bende çok üzülüyordum neden su icmyr diye ☺️