Bebeğim 2 aylık olmak üzere. Gebelikte 2 dolgum düştü bir dişimin kenarı kırıldı. Doğumdan sonra ya bıraktım. Ama tekrar etkisini göstermeye başladı ağrı . Emzirirken dolgu yaptırılır mı yaptıranlar var mı?Birde süt sağıp önceden depolayıp işlemden 2 3 saat sonra gelen sütü sağıp döken de varmış. Benim süt sağma makinem yok? Süt sağma makinesi illa olmak zorunda mı sadece diş için değil.