Hilosum Merhaba anneler bebeğim 3 ay 1 haftalık burnu akıyor burnunu çekiyor sanki ve arada öksürüyor. Soğuk almış olabilir ya da grip bilmiyorum ama ilaç vermek istemiyorum evde ne yapabilirim geçmesi için 😔