Bizimhikayemiz Aşırı iç çekiyor genelde uykuya dalarken oluyor ve süt içtikten sonra 1 aylik 8 günlük oğlum normal mi
ballilokmamMm Bizimhikayemiz bnde şurda bekleyeyim benim kızımda doğduğundan beri çok iç çekiyor sebebini çok merak ediyorum
Bizimhikayemiz ballilokmamMm bizmkide oyle doğdugundan beri aşırı iç çekiyor sanki nefes mi alamiyo anlamadim burnu da acik yatmadan temizlerm burnunu ondan olamaz yani anlamadim gitti yarın doktora gidecem sorucam siz sordunuzmu doktora
ballilokmamMm Bizimhikayemiz hayır hiç sormadım sorunca yazar mısınız ne dediğini. Büyük insan gibi iç çekiyor burnunda veya nefes almasında sorun olduğunu düşünmüyorum
ballilokmamMm Bizimhikayemiz sağol canım ben anne karnından bulaştığını düşünüyorum bu cevabından sonra
Yagmur_24 Bebeklerin burun kıkırdakları henüz gelişmediği için bu şekilde nefes alıp rahatlıyolar bir sıkıntıları yok merak etmeyin