Yaa gerçekten ağlayarak yazıyorm.snirlerm laçka. 10 bucuk aylk oldu ama yok uyumuyor yA uyumuyor.hic bi saglk sorunu yok .gunduz bir defa uyuyor
Sabah 9 fa uyandi gunduz 3 de uyudu oda zor bela .o saatten beri ayakta yok yok yok .uyutamadm ne zmaan ki deli gbi aglior uyku dye o zman uyuyor .hic ji uyumaz yaa uykusu gelmz .resmen ağlamasını bekliorm deli gbi ağlasın oyle aliyorm uyuyor .sallamaktan hoşlanmıyor memeye aldm isiriykr emziigi atiyor pis pis sesi saatlerdir acik yok .ne zamanki aglar oyle uyur ağlayınca da icim gidiyor ama başka türlü yok yani yakonda delircm .ek gida da ayrı sorun yemiyor tükürüyor gunde 4 kere üst değiştiriyorum her ek gida sonrasj ust bas gidiyor tükürdugu icin .su icmez siringayla veriyorum Allahm bir benmki mi bu kadar zor .varlığına bin şükür rabbime bin şükür ama soyle uyuyan yiyen bebege hayranm