Aynur60 hayır bozmamak günah. Tutabildiği saat kadar sevap alır bozduktan sonra mesela öğlene kadar oruç tutsa öğlen regl olsa orucunu bozar ve yarım günlük sevap alır. Ama bozmazsa sevap alamaz sadece vücuduna boşa eziyet etmekle kalır Allahın emaneti vücudumuz bedenimiz bize Allah ne dediyse o uygulanmalı