Ben diyet yaparken dahi sütümün kalitesi baya düşmüştü. Nereden biliyorum bunu, çünkü çalıştığım için devamlı süt sağıyordum, normalde yağlı olan sütüm diyete başlayınca su gibi oldu, ayrıca miktarı da azaldı. Ki ben diyetisyen eşliğinde yapmıştım. O sebeple bence özellikle bebek 1 yaşından küçükse çok daha dikkatli olmakta fayda var.