Esma5761 Bebeğimin gözü şişti ve iltihap gibi biseyler geliyor doktor bu damlayı yazdı kullanan var mı acaba
Kuzeybabyy Esma5761 kullanmıştık bizde iyi geliyor doktor kaç gün kullanacağınızı demiştir düzenli kullanımda iyi geliyor geçmiş olsun ❤️🩹
Yamur92- Esma5761 benım bebegım de 3 aylık gözü enfeksiyon dedi doktor enfeksiyon olan gözü kısık mı peki sizin de