Annelerim merhabalar, bebeğim 8 aylık şuan verem aşısı kolunda bayağıdır şişme büyüme yapıyordu ama bu aralar hassasiyeti arttı ve iltihaplanmaya başladı , hemşiremiz bunların olacağını söylemişti başta , bu aralar ağrısının biraz arttığını ve arada ateş yaptığını farkettim doğal yollarla içinde ki iltihabı nasıl söktürebilirim , lütfen yardımcı olur musunuz 🙏🏻