Anne sütüne değilde sizin yediğiniz ve sizin sütünüzle kendisine geçen besinlere alerjisi var bebeğinizin. Şu an şoklanmış durumda olduğunuzu tahmin edebiliyorum, 5 aylıkken bende yaşadım bu durumu, 4 aylık belirtiler başlamıştı. Aylarca sıkı diyet yaptım , hatta bir ara buğday diyeti de yaptım o ara ölüm gibiydi.
Şimdi ben diyeti açtım kızıma da açmaya başlıyoruz. Sabırlı olun bu sürecin geçeceğini bilin, mübarek aydayız bol bol dua edin, iyileşecek merak etmeyin. Bu rahatsızlığın küçük bir şey olduğunu bilin. Rabbim daha kötülerinden korusun. Biraz diyet yapacaksınız. Ancak size önerim en az 3 ay sıkı diyet yapmanız, kaçak olmamalı. Kahvaltıda en çok zorlanacaksınız, gözleme yapın kendinize içine zeytin koyun, mantar, patates, yeşil mercimek haşlayıp börek yapın, börekler sütsüz yumurtasız tabi 🙏 sebze yiyin kuzu eti yasak değilse yiyin. Sabırlı olun güçlü olun. Dereotu süt yapar bol bol tüketin. Kahvaltı reçel yeşillik gideceksiniz bir dönem. Vegan peynirler ve çikolatalar var size iyi gelecektir. Bebeğiniz için sabredeceksiniz. 3 ay ağzıma bile sürmedim , ölmedim yaşıyorum😍 bebeğim iyi oldu ya o sıkıntıları geçti ya bana yeter.