Alp_46 Kızlar doğum yapalı bir ay oldu sezeryan ile doğum yaptım. İlk muayene için kırk çıkınca gel demişlerdi jinekolojiye mi gitmeliyim yoksa kadın Doğuma mı gitmeliyim