Evet benimde oğlum Şuan 3 ay 13 günlük oldu ama doğduğu zaman yabi 10 günlükken gözleri çapaklandı yeşil yeşil birikiyordu resmen.çocuk Doktoruna gittik süt verirken küçük serçe parmağınla göz pınarlarına yani burnu ile göz kanalının birleştiği yere ufak ufak masaj yap dedi yaptım bide bir damla verdi onu kullandım 3-5 gonde geçti ancak Şuan sol gözünde yine başladı. Bu defa masaj yapıp sütümle ara sura temizliyorum. Küçük bebişlerde bu normalmiş