Kızlar iyi akşamlar, uyku eğitimi alıp başarısız olan var mı olduysa nedeni neydi
Ydln çok şükür başardık iyi ki pes etmedim diyorum inan sonu için sabretmeye değiyor
Var mı acaba
Ben de başlayacağım ama ya yapamazsam diye düşünüyorum
…
senaelif çok zorlandınız mı
Ydln çok zor değildi sabr gerekiyor
Yardımcı olabilecek var mı
Kimse yok mu Hu ;)
Kac aylikken basliyosunuz egitime benim bebegim daha 1 aylik
lina123h 6 aylıkken başlamış olacağız