EndlessLove_ Medya123 benim kızda hiç sevmezdi hiç emeklemedi o yüzden direk yürümeye geçti. En fazla göğsümde yatırırdım oda bi yere kadar. Sevdiği oyuncakları koydum ayna koydum farklılık olsun belki ilgisini çeker diye mutfaktan kaşık kepçe tencere vs getirdim ama yok bana mısın demedi ağlayıp durdu. Bende zorlamadım🤷🏻♀️
annaco Çok ağlıyorsa hiç zorlamayın. Huzursuzlandığı an alın hatta. Zamanı gelince vakit geçirir bence :) kucağınızda falan yüzüstü durabilir belki. Ben bacağımın üstüne koyar oynardık çok severdi. Eğlenceli hale getirirsiniz. Canınızı sıkmayın :)
Ayselmiros EndlessLove_ kaç aylıkken yürüdü sizin bebeğiniz acaba çünkü benimkide emeklemiuor döne döne gidiyor 8 ay 4 günlük
EndlessLove_ Ayselmiros bizde oda yoktu yaa kızım 13 aylıkken ilk adımlarını atmaya başladı 14 aylık olduğunda da artık kendisi tam anlamıyla ev ortamında yürümeye başlamıştı