Merhaba bugüne kadar hep uyutmak için kullanmıştım emziği. Uyuduğunda kendi atıyordu. Bir kaç gündür gece sürekli uyanıyor emziksiz durmuyor. Daldı diye düşüp çıkardığımda hemen anlıyor ağlamaya başlıyor. Tam emziği bıraktırmak aklımdan geçerken tam tersi gece asla bırakmamaya başladı. Bir yerde okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum. “Gece emzikle uyuması, emziği olmadığını anladığında uyanması bırakmanın zamanı geldiği göstergesidir” diye. Neden böyle oldu acaba? Ne yapmam lazım?