Kızlar özellikle doğumdan sonra yüzumdeki lekeler iyice koyulaştı .bekarkende kendimce bi kaç yöntem denedim ama pekte fayda bulamadım.yani belki tamamen geçmez ama azda olsa rengibi açıcak bişeyler varmıdır. sizin deneyipte faydasını gördüğünüz krem veya evde hazırlanan tariflerden işe yarayan bir şeyler varmı