Tgcasil Merhaba güzel annlere bebeğim 2,5 aylık gaz sancıları hafifledi ama tam geçmedi yinede cok huysuz ne gündüz ne gece uykusu var aklımı yicem artık ne zaman düzene girer acaba umduum 3.ay düzelmesi ne kadar sürüyor bilgisi olan var mı
Tgcasil Ruveyda_yasin yani benim diğer oğlum 17 aylık oda uyanıyor gece ama suan bebegmde var cok zorluyor onu nasıl buyttüğümü unuttum
Rozalinda 22 aylik yeni yeni duzene girdi bacim. Ilk defa dun aksam sabah 6 ya kadar uyumusum. Dogum yapali beri ilk deliksiz uykumdu,,