Nehirk Çift yıl KPSS GK GY Çalışmayı düşünenler var mı birbirimizi motive etmek adına arkadaş arıyorum
1ogrencianne Nehirk merhabalar ben de 2024 KPSS’ye çalışmayı düşünüyorum. 2020’de bebeğim ile çalışmıştım 88 aldım atandım ama tercihlerde biraz acele etmişim. Şimdi KİT için yeniden hazırlanmayı istiyorum. Motive olabiliriz
Sahrabalam Nehirk evet burdayım şuan tarihle başladım bitince coğrafya Türkçe beraber ilerleticem yaşım 25 iki yaşında kızım var bakalım neler olucak lisans mezunuyum
Nehirk Sahrabalam merhaba bende iktisat mezunuyum 2024 KPSS için çalışmaya başlayacağım matematik ile daha önce burada bir post açılmış Telegram grubu kurmuşlar oraya katıldım
Sahrabalam Nehirk ya çok teşekkür ediyorum bende böyle birsey arıyordum geçen yâzdım postum silindi karsta yaşıyorum siz
Nehirk Sahrabalam ben İzmir’de yaşıyorum , matematik zorluyor ama yüksek puan getiriyor daha yolun başındayken halledeyim diyorum 😊