Bebeğim yaklaşık 10 aylık. Yarın bebeğimi şehirdışında bir hastaneye götüreceğiz. Gideceğimiz yer 2 saat uzaklıkta, işimiz akşama kadar sürebilir. Kahvaltısını evde yaptıracağım ama 3-4 öğün daha yiyor. Neler hazırlayabilirim? Bozulmasından korkuyorum 🥲