Arkadaşlar 1 hafta oldu ayağı burkulmuştu hiç yerinde durmuyor hep koltuklardan zıplıyor her yerden zıplıyor durmuyor canım çok sıkkın bi kez daha yapmıştı 3 4 günde geçmişti ama bu sefer 1 hafta oldu sabah hemen doktora gidicem korkuyorum morluk şişlik herhangi birşey yok ama topalıyor yinede hopluyo koşuyo durmuyo çok yoruldum istirat etmiyor dinlemiyor beni başına gelen varmı uzun sürede iyileşen 😔