Kızlar oğlum 22 aylık oldu. Bugüne kadar her hasta olduğunda mutlaka doktora giderdik ancak son iki hastalığında gitmedik ayakta atlattık coook şükür. Belki sizlere de fikir olur yaptıklarım sizlerin de varsa paylaşın lütfen 🙏
- Hasta olacağını anladığım gibi azıcık zencefil zerdeçal bal limon sıcak su karistiriyorum sabah akşam iciriyorum. Sabah akşam banya yapıyoruz burun akıntısına çok iyi geliyo baya sümük cikiyo iki üç saatte bir burun akintisi tıkanıklığı varsa burun yıkama yapıyorum bu çok önemli sümük kalırsa hastalık ilerliyo acımadan yapın o yüzden mecburuz sessiz nebilizator aldım uyuduğu sırada serum fizyolojik ile okaliptüs damlriyorjm bir iki damla onu soluyo iki uykusunda. Ve ilk işlerden sobaları kapamak odayı nemli tutmak nemi 55 lerde tutuyorum bir de karadut özü içiyorum güçten düşmesin enerrjisi güzel olsun diye 💐 sizin var mı kızlar 🥰