@“Milena17”#p250792554 ilk 20 gün çok zorlandım sonra yavaş yavaş azaldı ve 3 ay ani hareketlerde dikişlerimde yanma oldu sonra hepsi geçti. Benim belimde sıkıntı vardı ilk günlerde pek yürüyüş yapamadım yürüyüş çok iyi geliyor. 40’ımdan sonra leslie yapmaya başladım 15-30 dklık yavaş tempo olanlarından, o çok güzel toparladı beni.