Boncukdefne52 _kizimveannesi29 test yapıldı ve alerjisi çıkmadığı için şuan diyet açma sürecindeyiz. Önce kendim sonra kızım yedikten sonra eğer bi tepki olmazsa normal mamaya geçebileceğiz ve bu süreçte rapor çıkartmıyolar.