esin17 Merhabalar kizlar dogum yapali 45 gun oldu Doğum yapalı 50 gün oldu ama kanamam bi duruyor bi basliyor yine basladi bu normal midir acaba sizde nasil oldu? Şimdi de sanki adet olmuşum gibi
puffthemagicdragon esin17 regl olmuş olabilirsiniz. 40 randevunuza gittiniz mi? Gittiyseniz ve sorun yoktuysa çok zaman geçmemiş zaten. Biraz gözlenmedikten sonra tekrar gidebilirsiniz.
esin17 puffthemagicdragon doktoruma yazdım çok normal hala kanamanın devam etmesi dedi 10.gunde gitmiştim cagirmadi yeniden. Artık bitti sanki diyordum birden fazlalaştı regli mi oldum dkye düşündüm ama ne kadar süre sonra olunuyor da bilmediğim için endiselendm
esin17 Annebbk normal o zman belkide regli oldum bakalım nasıl ilerlicek teşekkür ederim cevap verdiğiniz icin