Mrysmg Bebeğimin ilk dişi çıktı diş hissediliyor damak cok ince ama daha patlamadı. Emerek uyuyor ve emerken ısırmaya başladı acısı hissediliyor göğüs ucum yara olursa hic emziremem o yüzden bu durumu çözmem lazım ne yapabilirim
Nimess57 Mrysmg Bi yemek kaşığı zeytinyağı içine 5 karanfil dolapta beklet ağrısı oldukça zeytinyağını damaklarına sür benim oğlumda çok işe yaramıştı ☺️ bazıları karanfili ezip bekletince süzüyorda ben öyle uğraşmamıştım
Azyef Mrysmg ısırdıgı zaman cok asırı tepkı vermeyın yaptıgın yanlıs canım yandı gibi uyarın sadece sakin kalın post falan vardı bulursam atarım biraz sabır yaralarada ayva cekırdegı jeli 🤗
Mrysmg Nimess57 hmm yani ısırdığı zamanlarda da yaparsam ısırmayı bırakır mı Karanfili dediğiniz şekilde yaptım 1 aydır buzdolabinda muhafaza ediyorum. Maşallah ve şükür çok sancılı geçirmedi bu süreci 3 4 kez sürdüm. Bozulmaz herhalde dimi yani bozulmamistir
Mrysmg Azyef yok yok kızmıyorum 1 aydır ne zaman ısırsa isirdiginda canım acıyor o yüzden bu şekilde meme veremem diyorum hep ama faydasini pek görmedim henüz 🤣🤣
Nimess57 Mrysmg o anlık gelen bi şey ya ısırmaya bilmiyorum yani işe yaramayabilir tepki vermeyin bi süre sonra bırakıyorlar zaten. Bence bozulmamıştır bozulacak bi şey yok ki içinde 🙈😅
Mrysmg Nimess57 aynen öyle. Az yapiyor ama yapinca da sert yapiyor. Hemen memeden çekiyorum isirirsan emziremem diyorum bi sure yapmiyo sonra tekrar. Daha az yaoiyo simfi