Gamze52 aynı benimde bebeğim 8 aylık tutacağım. Bunu da şöyle açıklayım pazartesi gününden beri acil işlerden dolayı işe dönmek zorunda kaldım sabah 9 akşam 6 emziremiyoeum sonuçta . Bebeğim tüm gün ek gıda alıyor. Akşam gelince de sabaha kadar emziriyoeum ek gıda vermiyorum zaten göğüslerim dolmuş oluyor hem ben rahatlıyorum hem o . Yani bence tutulabilir ben tutacağım Allah nasip ederse 🥰 iman varsa imkanda vardır :))