Beyzakader hakkında hayırlısı olsun. Benim kızlarımın arasında tam 12 ay var. Büyük kızım ne diş çıkarmıştı nede yürüyordu. Emekliyordu. Zaten bebeklerin ilk 3 ay bi zararları olmuyor. İnşallah değilsindir istemediğin için diyorum. Ama olursada Allah’a güven gerçekten çok zorlanmıyorsun. Evde büyük bi ablada var. Bundan sonra spiral taktır. Eğer 4. Sezeryansa devlette bağlıyor. Sadece ısrarcı ol çok baskı yap