1ay 18günlük bebişim var bormaldebi sıkıntısı olmayınca ağlayan bi bebek değil. Ama sabahtan beri ne susuyor ne uyuyor çıldırıcam resmen. Karnı tok eminim altını da nerdeyse yarım saatte bi değiştiriyorum gaz da sürekli çıkartıyor bugğn 3 kez kaka yaptı vücut sıcaklığı oda sıcaklığı vs onun için iyi. Ama tam uykuya dalıyor bidaha uyanıyo emzik+beyaz gürültü deniyorum ama inanın kafam şişti sabahtan beri. Artık bunlar da kesmiyor sürekli de kucağımda. Ne yapabilirim bu durumda yardım edin nolur