Kızlar bugün bebeğim oynarken bulaşık yıkayım dedim elinde topları vardı ağlamaya başladı döndüm yerde yüz üstü yatıyor çok bağırdı bende neden bu kadar ağlıyor diye hemen geldim ağzı kanıyor nasıl korktum ama elim ayağım titredi hemen ağzını yıkadım ama biraz kanadı damaklarinda bişey gözükmüyor üst dudağının birleşim yerini vurdu sanırım ama az kanardi aşırı çok değildi ama azda değildi vurmuş olabilir mi ? Neden olur bilen var mı?