Zehra2205 Merhaba anneler 9 ay 22 günlük kızım. Bugün kulağının çevresinde şişlik oluşmaya başladı. Kabakulak mı? Bilemedim? Uzun süredir üst yan dişlerini çıkarmaya çalışıyor ondan mı? Bilemedim nolur yardım edin??
Sevvalboke Zehra2205 benim oğlumdan oldu boynuna doğru doktor grip yada enfeksiyon geçirdiyse ondan olmuş dedi 1 hafta antibiyotik verdi bende korktum diş çıkarıyor ya muhtemelen boğz enfeksiyon da geçiriyor olabilir
Bebegimm1 Zehra2205 lenf bezi şişmiş olabilir belirli noktalarda şişiyor benm bebeğiminde koltuk altı şişmişti ben kilodan sandm geçmeyince doktora götürdüm usg ye girmişti antıbiyotık vermişti onun sayesinde geçmişti tekrarlamadı daha ihmal etmeyin doktora gösterin mutlaka
Zehra2205 amansallagitsin ateş yada başka bişi yok takip edeceğim olmadı sabahtan hastaneye götürcem inşallah kötü bişi değildir 🥹
Zehra2205 Sevvalboke insan korkuyor bilmediğinden sabah götürcem inşallah önemli birley değildir 🤲🏻 teşekkür ederim cvp için
Eminemine Zehra2205 merhaba benimde bebeğimin aynı bölgesinde şişlik oluştu doktora gittiniz mi umarım kötü bişey değildir gemiştir
Zehra2205 Eminemine geçmiş olsun gittik evet tükürük bezi iltihabı dendi kabakulak testi yapıldı pozitif çıktı antibiyotik kullandık geçti şükür. Sizde ihmal etmeyin gidin
Eminemine Zehra2205 bende gittim bana da öyle söyledi kanda iltihap çıkmadı doktor kabakulak değil dedi bende anlandım 15 gün antibiyotik kullan geçmezse yine gel dedi inşallah geçer
Benkeyfimkahyasi90 Zehra2205 nasıl şişlikti dışardan farkediyormuydu benimde bebeğimin kulak arkasında sert şişlik var dün Dr A götürdüm büyürse tekrar getir dedi
Zehra2205 Benvekizim biz öncesinde kkb aşısı olduğumuz için hafif atlattık ve 2-3 güne geçmişti şişliği