İyi akşamlar. Bebeğimin 2 ay aşısını bugün sabah yaptırdım. Önce mızırdandı ama gün içerisinde uyumadı fazla ateşi falanda çıkmadı ama 18.30 dan beri uyuyor uyanmadı öpüyorum kokluyorum sesleniyorum ama uyanmadı. Bu aşının yan etkisi mi acaba uyandırıp emzirsem mi bilemedim doktoruna yazdım ama henüz cevap vermedi ne yapacağımı bilemedim