Mihraam benim meme ucu dümdüz 2,5 yaşa kadar emzirdim mama yok ama süt olmasaydı mama ile de buyurdu hiç sevmedi emzik biberon. Kahverengi bölgeyi agzına alacak en ucu değil bir de alttan memeyi ‘C’ şeklinde destekleyip tutarsanız en iyi emzirme yolu. Bol bol deneyin hiç bırakmayın meme terbiye olana kadar ucu cok acır doluluktan gümüş kapak kullandım ben. Bir de gece emzirin bol bol süt artar yağlı süt olur. Terbiye olunca meme eski haline döner süt azaldı sanarsınız ama değildir. Süt artırmanın en iyi yolu su-uyku-stressizlik