egee Ben 14 aylik olduğunda ayırmayı düşünüyorum bana biraz zor olucak gece kalkıp yanına gitmek ama ona bilinç iyice geldikten sonra ayırmak daha zor kendi istemeyecek bu sefer. Şimdi pek bisey farketmiyor onun için bi defa uykuya daldıktan sonra uykusunda ikir mikir yapsada uyanıp beni aramiyor