jasmine16 Ben bebeğim için yogurt yapacağım. Sütü kaynattim üzerindeki kaymaklari biriktiriyorum tereyağ yapmak için. Peki yoğurt uzerindeki kaymak ile süt kaymağını birleştirebilir miyim aynı kapta ? Yoksa sadece süt kaymagindan mi ?
2_premses_annesi jasmine16 süt kaymağı ile sor oluyor . Yoğurt kaymağı ile tavsiye ederim . Bende yapıyorum çünkü
2_premses_annesi jasmine16 annem bi kere süt kaymağı biriktirip vermiştim saatlerce uğraştı sonra bu ne kaymağı diye sordu . Bende süt deyince niye söylemedin çok uğraştırdı dedi. Anladığım kadarıyla süt baya uğraştırıyor. Geçen kendim yoğurt kaymağı ile yaptım mikser ile hemen oldu tercih sizin yine de