2 aylık kızım var sadece anne sütü alıyor sütüm de var maşallah nazar değmesin ama akıyor geceleri gündüz falan biraz emmeyince hemen akıyor acaba oruç tutunca hemen direk kesilir mi bebegim doyar mi bilmiyorum zaten gündüzleri genelde uyudu için sütüm yeter gibi düşünüyorum ama bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz tutayım mi sizce fikir verir misiniz