tatlibiranneo Beyza3334 arkadaşın dediği gibi abartmadan yenilebilir ama ben doğum yaklaşımda bi dünya kadar yedim hiç açılma olmadı arkadaşım da işe yaramıştı her insan bir değil doğum yakın değilse az tüketin
oglumuz01 Beyza3334 ben haberim yokken Bi paket hurmayı aynı anda yemiştim sonra yemedim Bi daha öğrenince.
nazli-06 Beyza3334 valla sırf dogsun dıye kılo kılo yedım ama 40+3 de sunı sancı ıle zor dogdu, hurma degılde adaçayı doguma sebep olabiliyormus.
momylerce Beyza3334 36 haftadan sonra hurma, adaçayı, Melisa çayı gibi şeyler tüketmeyin bence. Rahme yardımcı oluyorlar doğum için
Ozlem6040 Hurmayi fazla yemek rahim ağzı yumusasina neden oluyor . Birde ananas ben ikisini de bilmeden çok yedim erken doğum riski ile 3 ay yattim. Herşeyi abartmadan yemek lazım