oglumuz01 ben emzirerek uyumayı bırakmak için yatağına yattım onunla kitap okudum iyice mayıştı sonra kitap bitti dedim pışpışladım. İlk günler zor oldu ağladı hemen uyumadı ama şimdi hadi yatağımıza gidip kitap okuyalım diyorum kendisi kitabını alıp yatağa gidiyor okuyoruz sonra biraz sağa sola dönüp 10 dk da uyuyor