Kaynana-elti-gorumce Yapmam gerek çünkü kızımın geniz akıntısı var doktorda yapmamı istedi ama korkuyorum kafasını geriye atarsa bu sefer tıkanır diye daha önce denedim başarısız oldum siz düzenli yapıyor msunuz nasıl uyguluyorsunuz
eco1110- Kaynana-elti-gorumce ben her sabah yapıyorum duruma göre yatmadan önce de yapıyorum 4ml çekiyorum şırıngayla bir sağa cevırıp 2ml sıkıyorum gerıye kalan 2ml sola sıkıyorum burnunda kalanlardı da aspratörle çekiyorm
Ikizannesi06 Kaynana-elti-gorumce en iyisi youtube dan açıp izleyin burda ne anlatsak boş. Ama güzel anne şöyle düşünün lütfen her şey yavrunuzun iyiliği için ve siz anneliği başarmış birisiniz serum sıkmaz vız gelir bence kendinize güvenin. 😇 kaç aylık bu arada yan yatırabilirsiniz mesela
Lulemom Kaynana-elti-gorumce tek başına yapma. Kafasını sabit tutmadan yapma zaten. Tahriş de edebilirsin. Ben sürekli yapıyorum ihtiyaç duydukça. Küçükken tek başıma yapailiyordum yan yatırıp, ama büyüyünce öne eğerek tek başıma yapamıyorum durmuyo. Eşim tutuyor ben sıkıyorum
kelebek_17 Kaynana-elti-gorumce Osman Gönülal ın videosunu izleyebilirsiniz. Ben o kadar korkuyordum ki o videoyla bile ikna olmadım, aldım çocuğu hastaneye götürdüm bana bunu öğretin diye, aynısını gözümün önünde yapınca ikna oldum 🙈 İlk zamanlar korkmanız normal, zamanla alışılıyor.
Kuzeyali01 10 cc lik iki tane şırıngayla her birine birer kere sık, mümkünse bebeği kucağında tutarak eşinle birlikte yap canım burun aspiratörü kesinlikle kullanma doktorlar kesinlikle yasaklıyor. Birde reflü yatağı kullan bende aynı işlemleri yapıyorum doğduğundan beri.
Kuzeyali01 nibado Burundaki damarlarda şişme yapıyor çektiğimiz için birde kurutuyor bebek rahatsız oluyormuş
Kuzeyali01 nibado Bende 2 ay yaptım , bebeğim hastalanınca acile gittik. Doktor burnunu devamlı aç kesinlikle aspiratör kullanma dedi.
Haffuse Geri atsa da sikinti olmaz, cigerine kacsa dahi bi zarari yokmus… Sen siki tutmaya calis, yap muhakkak, baska turku rahatlayamiyorlar ya… Zamanla ustalasirsin, sen yeter ki kendini korkuyorum diye geri cekme😅
Kuzeyali01 Balgamlı öksürüğü olduğu zaman özellikle günde 8 defa aç diyor yutmaması için ciğerlere iniyor çünkü
Rkye16 Kaynana-elti-gorumce normal sırt üstü yatırıp tekli tüp olanlardan var damlatıyorum hemen hızlıca çekiyorum hortumla hiç tıkanma olmadı yana falan çevrmiyorum da
Ali_asaf_10 Kaynana-elti-gorumce bir şey olma canım korkma. Doktor düzenli olarak yapmamızı söyledi . Sabah ve akşam hep yap dedi. Hastayken de çok sık günde 7 kez falan yap dedi
Nurbost Kaynana-elti-gorumce benim bebeğim 26günlük. Yüz üstü yatırıyorum önce bi tarafına sıkıyorum sonra diğer tarafına
KubeyHatun Kaynana-elti-gorumce İnanın ben de çok korkuyordum. Damla olarak değil, bebekler için fısfıs olanı kullanıyorum. İnanın hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ben de çok evhamlı bir Anneyim. (3,5 Aylık) içinizi ferah tutun. Bebeğinizi rahata kavuşturun.
Tansukiz Kaynana-elti-gorumce her gün 2-3 kez yapıyorum öncelikle korkma şırıngaya 3-4 ml çek serumu iki burna da hızlıca sık hemen yan çevir ya da yüzüstü yere baktır tıkanıyor gibi oluyor ama merak etme birşey olmaz sonra aspiratör ile çek