Kızlar evimiz kirada biz kiradayız başka evde . Depremde ev duvarlarda dökülmeler oldu hasarsız girildi . Şimdi ev boyanıyor ama biz deprem sigortasına başvurmadık . Fotoğrafları duruyor onlarla başvurabilir miyiz anlayan ya da başına gelen var mı . Geç mi kaldık