Ilkbebe29- Kızlar yenidoğan için hangi mamayı öneriyorsunuz, 14 günlük sütüm yetersiz olduğu için doktor aptamil mamayla başlattı ama kabız yapıyor önerilerinizi bekliyorum
Ikizannesi06 Ilkbebe29- sma kullandım 7 ay boyunca. Hipp denedim hiç beğenmedim şimdi de bebelac gold a geçtik memnunum 8 ay 1 haftalık ikizlerim
monami_ Ilkbebe29- bebelac gold fermantasyon ile üretildiği için daha çok öneriliyor sma’nın içinde süt tozu var maalesef Aptamil ve bebelacın düz olanlarında da palm yağı var evolvia aslında çok iyi ama probiyotik içeriği çok fazla benim kızımın kabız yaptı en iyi Bebelac Gold diye düşünüyorum
livanurvealpinannesi61 Ilkbebe29- yeni doğan bebekler de kilo kaybı olması normaldir. Benim oğlum 2400 gr doğdu 10 günde 200 gr düştü kilosundan. Hiç mama vermedim ben doktor da verme dedi. Yenidoğan doktoru ve sağlık ocağında ki hemşire normal demişti.siz daha iyi bilirsiniz tabi ki.