MerveAkbs Sanırım artık kullandığımız hiç bişey normal değil. Benim de dikkatimi çekmişti geçen günlerde. Allah yardımcımız olsun.
Funda86 [bilinmeyen] benim ilk oğlumda alerji teşhisi kondu.doktorumuzun gebelikte yenenle alakası yok dedi.tamamen genetik dedi.eskiden bilinmiyormuş diyet yapilmazsa kronik astım ve bağirsak hastalıkları oluyor.
Narin [bilinmeyen] Dün emzirdikten sonra bir anda bebeğimin ağız kenarında kızarıklık oluştu 10 dk falan geçmedi nasıl korktum aha dedim bizede mi alerji geldi acaba diye.Meğer çok kustuğu için aceleden kağıt havluyla sildiğim için kızarmış.Çok endişelenmiştim.Rabbim beterinden korusun tabi ama bu alerjik sebepler öyle çoğaldı ki bilinç altıma işlemiş.
Funda86 tubaacr belirtiler çok değişken biz mesela sadece bağirsak tepkiliydik.facebookta platform var ordan araştirabilirsiniz mesela.blog okuyabilirsiniz.