Kızlar bende hamilelik döneminde 5 aylıkken tam makat girişinde 2 tane küçük et parçası çıktı ve halen de gitmedi acısı ağrısı falan olmadı ama sadece büyük tuvalete oturduktan sonra temizliğini falan yaptıktan sonra aşırı derecede kaşıntısı oluyor, hamilelikte bir ara kesildi o kaşıntısı ama şimdi doğum yaptıktan sonra tekrar aynı kaşıntı olmaya başladı. Ama dediğim gibi sadece büyük tuvalete oturduktan sonra temizleyip yıkadıktan sonra oluyor kaşıntı, aynı durumu yaşayan var mı? Varsa nasıl atlattiniz ne şekilde geçti