Aslananne1 Tamam da bunun çözümü için fikir amaçlı buraya yaziyorsaniz böyle bir üslup doğru mu sizce de? Çocuğunuz için her boku yaptım,aldım demek ne kadar kötü bir üslup. O çocuğa kim bilir neler diyorsunuz. Bence bardak kaşık su meselesinden ziyade sizin biraz terapiye ihtiyacınız var. O çocuk büyüyecek ve bardakla içmeyi de elbet öğrenecek er yada geç olacak. Ama sizin davranışiniz ne olacak?