sarealya06 Kızlar 11 aylık kızım var dışarı çıkmaya korkuyorum arabasında durmuyor çabuk sıkılıyor sizin bebeklerde böyle mi
starwomen sarealya06 bir ara benim de kabusumdu sürekli ağlıyordu. Ben de eline sevdiği oyuncağı veriyordum yiyebileceği şeyleri veriyordum öylelikle alıştı